Apie prezervatyvų reklamavimo ypatybes

PrezervatyvaiKaip ir visos prekės, prezervatyvai turi būti tinkamai reklamuojami, tik tada jie susilauks norimo pirkėjų ar potencialių pirkėjo dėmesio. Kas gi juos pirks, jei niekas nieko nežinos? Tačiau, ar prisimenate, kaip buvo reklamuojami pirmieji prezervatyvai Lietuvoje?

prezervatyvaiBuvo tokia reklama: mieste gatvėmis bėga daugybė mažų žmonių, apsirengusių spermatozoidas, o paskui jie atsitrenkia į guminę plėvelę ir lieka prezervatyvo ar falo formos guminiame aptvare, už jo – eina viena moteris. Ką ši reklama sako? Iš tiesų, jos linksmas pateikimas primena netgi Vudžio Aleno filmą „Viskas, ką norėjai sužinoti apie seksą, tačiau niekada nedrįsai to padaryti“. Ten taip pat su kostiumais, pusiau animuotai rodomas spermatozoidų gyvenimas. Taigi, vaikams iš šios reklamos neaišku, kas tie prezervatyvai, ir kas tie spermatozoidai. Vyresnieji gal ir gali kažką nutuokti, tačiau tik ne jaunesni.

Taigi, vaikams tai liko mįslinga linksma reklama, kurią jie galbūt net labai mėgo. Na o suaugusiems atėjo žinia – prezervatyvai atsirado, nauja apsaugos priemonė. Pirkite ją, ir apsaugosite moterį nuo nėštumo. Žinoma, vien reklamos nepakako, teko dar ir pasidomėti tiksliau, kas kur kaip ir kiek.

Gundančios užuominos

Žinoma, ne tik taip linksmai gali būti reklamuojami prezervatyvai. Jeigu gerai pasigilintumėte į reklamos dėsnius, matytumėte, kad Lietuvoje taip pat galioja ir kiek kitokia reklama. Reklamuojami ne tik prezervatyvai (vikipedija tai patvirtintų) su linksmais vaizdais, bet ir su labai rimtomis erotinėmis užuominomis. Tokių reklamų tikrai nemažai – tik reikia pasinagrinėti mus supantį reklamos pasaulį. tikra tiesa, jog jis toks didelis, kad kartais net sunku išsirinkti, kur kokia reklama akiratyje atsiduria.

Štai labai dažnas motyvas, kai reklamuojama, kad prezervatyvai apsaugo nuo nėštumo. Vaizduojama susiglaudusi pora, fonas gali būti raudonas, rausvas ar oranžinis – šiltos spalvos. Itin ryškūs vaikino raumenys ir merginos kūno linkiai, paprastai krūtinė nerodoma, tik iš nugaros viskas. Tokiu atveju, reklama tarsi praneša, kad prezervatyvai (kuponas nuolaidoms, jei yra) jums suteiks tokią malonią miegamojo atmosferą. Tai tarsi leidžia suprasti, kad jie padės jums gauti gero laiko, erotikos. Taigi, kartais reklama praneša net ne tai, ką tiksliai ji turėtų pranešti. Kaip ir daugeliu kitų reklamos poveikio atvejų – kuriamas ir poreikis, ne tik pranešama informacija. Vien pažiūrėjus tokią reklamą, kur reklamuojami prezervatyvai, blogai pasidaro vienišiams, neturintiems pastovaus partnerio. Normalu, kad ji sužadina geismą, o esant geismui reikia ir turėti su savimi apsaugos priemonių. Taigi žmonės lyg niekur nieko gali nusipirkti prezervatyvų, pamatę reklamą ir tarsi pagalvoję „Na, ne dabar, tai vėliau, koks nors šansas dar tikrai pasitaikys“. Ir tai, žinoma, gali būti tiesa.

Jauni žmonės

Tam tikra prasme, reklama taip pat skatina ir nusistovėjusio grožio standartų gajumą. Juk prezervatyvai Europoje ir pasaulyje nuolat reklamuojami naudojant jaunus žmones, gražius jų veidus, lieknas merginas. Tai tapę tarsi standartiniu ir tradiciniu būdu pareklamuoti kažkokius dalykus. Reklama kuria grožio ir jaunystės kultą, prezervatyvų reklama žinoma, taip pat. Juk iš esmės tai netgi produktas, skirtas jaunesniems žmonėms. Kai perkami prezervatyvai, instrukcija žinoma vienodai naudinga tiek jaunimui, tiek vyresniems, tačiau, panašu, jog iš tiesų tik jaunimas gali būti tokiais seksualiai aktyviais bei gebėti kažką apvaisinti. Taigi iš dalies esama taip, kad iš tiesų reklama visada yra suinteresuota ir siekianti užverbuoti būtent savo tikslinę auditoriją, jaunus žmones.

Prezervatyvus internetu galite įsigyti puslapyje http://www.sargiai.lt/

347
Ačiū!
Klaida!

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

Galite naudoti šias HTML žymas ir atributus: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>